Thursday 20 December 2012

flaws !

hai tawan2 :)
ha , bertemu lagi kita lepas beberapa minggu aku xupdate blog . haha . lazy me , u can shoot me . haha . okey , dari semalam lagi nak update blog sebab internet baru bayar . haha . tapi , macam biasa , lame excuse , takde idea . sometimes , aku terfikir takde ke ubat yang boleh dimakan untuk mendatangkan idea , okey , stop ! me is merapu . haha :D

okey , tengok tajuk entry *scroll , scroll

bukan lah tujuan aku untuk menunjukkan kelemahan di tempat public nie kan tapi tetiba aku terfikir rupanya bukan semua benda yang ada dalam aku kekal . okey ! tak faham ? cemni , contohnya . dulu aku tak takut tinggi tapi sekarang bila kat tempat tinggi perut aku bergelora dan it is so scary . haha . paham ? okey second , air . aku tak suka sangat dengan air . bukan la air dalam bilik mandi tapi laut . it is sangat menakutkan bila tengok air yang biru dan hijau itu . heee ! xpenahnya aku nak mandi laut sampai tengah2 sana . kalau g pantai pon aku jarang bukak selipar .

tapi ! dulu benda2 tu semua aku tak takut . tak tahu kenapa ianya jadi something yang menakutkan . aku jadi macam "hish ! xnak la buat benda2 yang ada kaitan ngan laut or tinggi ." tapi sometimes aku nak sangat pegi wall climbing . hehe . one day , mana taw can reduce my weakness kan . haha .



kalau sampai tempat cam kat atas nie memang aku tak turun kereta la jawabnya . dah la tinggi , laut pulak bawah tu . hish ! jatuh , mati sia2 . haha .

contoh nya gini la . aku nak download gambar nie pon macam rase serem sikit . perut toksah cakap la .

okey , conclusionnya . everyone has their own weaknesses . aku , nie la antara weakness aku banyak l;agi tapi takkan nak tulis sini . haha . rahasia kerajaan la semua tu kan ? haha . okey , setakat nie dulu .

adiosa :)

No comments: